fredag 7 mars 2008

Pelle Tott lopp.......


Idag har jag varit o hejat på lilleman när han skulle åka i Lomtjärn.
När han kommer fram o ska ta på sig skidorna
ser han att han glömt ta på sig pjäxorna.
Det blev för mig att springa upp på skolan o hämta dom, (tur att det var nära)men jag hann tillbaka innan han skulle starta.Ett stort tack till mamman som gav mig lift tillbaka från skolan.
Lilleman startade först i sin klass o kom först i mål. Kanske en ny Gunde Svan jag har i familjen.
Nu väntar en skön helg med soligt väder hoppas jag. Lite bak lär det säkert också bli, så att man har nått att bjuda på nästa helg då man blir ett år äldre.
Resten av familjen är just nu o åker skoter o grillar, så jag ska väl ta o fixa mig nå middag jag också. Bär iväg en sväng till svärisarna när dom kommer tillbaka.
Ha en trevlig helg om jag inte uppdaterar nått.

Inga kommentarer: