torsdag 13 mars 2008

6 år sedan.......


Igår var det 6 år sedan min älskade storebror gick bort. Var o lämnade blommor på graven o tände ett ljus.Saknar honom så mycket.
Idag åkte vi till piteå lasarett för att kolla J`s
ögon. Det blev 2 sorters ögondroppar för allergierna. 1 som han ska ha året runt o 1 då säsongen börjar + att han ska ta en allergitablett
också. Hoppas att det kommer att hjälpa så att det inte blir som ifjol.
Köpte ett nytt sängöverkast hoppas bara att
det blir fint.Köpte ett på Ikea men det var ju alldeles för litet, vet inte riktigt vad jag tänkte på då. Kanske att vi hade en smalare säng,hihi. Ett par nya fingerhandskar o F blev det också, men då T skulle börja jobba på em blev det ganska så stressigt annars hade jag nog shoppat mer.
Vill ha en svart slips till pojkarna men det hittade jag ingen.
Nu ska jag gå göra lite nytta, så att man varit lite duktig idag iallafall.

Inga kommentarer: