tisdag 11 mars 2008

Matbrödsbak,krasslig son.......

Igår när J kom hem från skolan verkade han inte pigg.Låg o gränsade till feber o
var helt knäckt.Så idag har han fått vara hemma från skolan o är redan piggare, så kanske
det blir skolan imorgon då.

Har just nu en matbrödsdeg på jäsning, fastän jag inte har ork så måste jag ju baka.
Bara man kommer igång så går det ju fort.
Igår bakade jag en kaka i långpanna som jag aldrig gjort förrut, men den blev då god iallafall.
Få se på lördag om gästerna gillar den.

På kvällarna nu ett tag har jag fått sån otrolig värk i lederna att jag blir handlingsförlamad,
dagarna är hyfsade när det annars är då jag brukar ha ont.
Panodil hjälper inte särskilt mycket heller, men vill helst inte ta nått starkare när jag har så
dålig mage.

Nu ska jag gå kolla degen.

Adios amigos.

Inga kommentarer: