lördag 15 mars 2008

31 år idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Får väl lov att sätta in bilden lilleman tagit på sin mamma, han talade om hur jag skulle flina o man gör ju som man blir tillsagd.
Ja, idag blir man ett år äldre ( även om det inte syns), är ju evigt ung,hihi.
På morgon fick jag ett paket av lilleman med 12 kr i o en teckning. Han hade inget han ville ge bort av sina saker så han gav mig av sina pengar istället, gullunge.
T jobbar ju, men han ringde hem o gratta o sa att han inte köpt något utan på måndag ska vi ut o kolla ut en grej som han ville ha men inte vet om jag vill. Vem är det som fyller år ??????
Jaja efter 16 år tillsammans har man ju lärt sig hur mannen funkar,hihi.
Snart kommer iallfall mina föräldrar o resten skulle komma ikväll.
Bara så att ni vet älskar jag presenter,hihi.

Inga kommentarer: