tisdag 2 mars 2010

Sportlov!!!!!


Snön den vräker ner så snart tar man sig inte utanför dörren.

Blir ju kul att åka till Piteå i sånt här väder, fast jag hoppas att det hinner ge sig till imorgon.



Tanken var ju att T o pojkarna skulle fara till kåbban igår till idag men F fick feber under natten o R tempade nån grad på morgon, så det fick ställas in. Skoteråkning på hemmaplan för dom friska.



Vad händer annars i denna familj???? Jo fröken röd lyser med sin frånvaro dock utan att visa sig gravid,snyft. Ont har jag dock ändå. Detta har aldrig hänt mig förut. Känns jättejobbigt.

Imorgon blir det som sagt till piteå på magnetröntgen av sågspånet däruppe, känner mig dock inte orolig för svaret där.Mensen oroar mig mer då.



Jaja det är bara att gilla läget o vara glad även om tårarna rinner för jag vill verkligen ha ett barn till.



Nu väntar maten.

Good bay for now.

Inga kommentarer: