onsdag 31 mars 2010

Glad påsk!

Nu är det påsklov!!!!
Hoppas att barnen vill sova länge, för det vill mamman.


vad har hänt sen sist då tro.
Fått svar på min magnetröntgen o den visade inga förändringar sen 2005.
Så dom tror att min huvudvärk kommer från ärrbildningen från min blödning jag hade när jag var 6 år gammal o det är ju då nått jag får leva med.


R har varit till Sunderbyn för son astma o den är fortfarande kvar, men då R inte vill inhalera
så låter man det vara. Dom skrev ut bricanyl för att det ska finnas hemma om det behövs.
Lungkapaciteten var då bra.


Kämpar på med lilleman som har en nedgång i matintag igen, men han verkar då inte gått ner i vikt iallafall o det är ju skönt. Ska med honom i april till Sunderbyn få se då vad dom säger.


Igår var vi på 9 ornas teater-Greace. Den var jättebra o dom gjorde ett superbra jobb alla som tores stå på scen. J hade valt att vara i gruppen som skulle laga mat, så den maten ska han få göra här hemma också så vi får smaka. Han är ju jätteduktig i köket.
Fick ett ångestanfall där på forum då min mage började signalera, men jag klarade det tack vare att det funkade att sitta o hamra lite lätt på magen. Jag avskyr när det blir så där, jag får ju sitta som på nålar hela tiden så när jag kommer hem är jag helt slut.


På fredag kommer några av mina syskonbarn upp till Älvsbyn o det ska bli så kul.
Saknar dom ju när dom bor så lång bort o då det är så svårt för mig att resa bort
vill man ju ta tillvara på dagarna dom är här.


Nu ska jag försöka göra lite nytta den här dagen.

Glad Påsk på er alla!!!!!!!!

1 kommentar:

Linda! sa...

Funderar...du skriver att du mår väldigt dåligt i typ varje inlägg, men ändå så vill du ha ett barn(till)?
Inte illa menat alls men..är det så käckt verkligen?