söndag 14 mars 2010

Hej o hå!

Ja, så var då helgen slut för den här veckan. Den är alldeles för kort.
Igår var jag faktiskt lite energisk o bakade bullar. Sen var det middag hos svärisarna.
Därefter drog jag till mina päron en sväng o sen åkte min syster, systerdotter o jag hem till oss .
Sen kom även svärmor. Vi kollade på melodifestivalen o i mitt tycke fel låt som vann.
Hade många favvisar mest då Salem förståss.


Idag vaknar jag med en tomhets känsla. Ingen energi bara trött o nedstämd.
Kanske för att huset ser ut som ett bombnedslag o ingen vill hjälpa till,usch.
Sitter nu själv här hemma medan dom andra är o kör skoter o grillar.
Dom ska nog få hjälpa till när dom kommer hem, för imorgon kommer det kanske nån o vill fira mig på min födelsedag. Jag älskar paket, blir som barn på nytt,hihi.


Jaja det är bara försöka ta nya tag o göra nå nytta.

Inga kommentarer: