torsdag 22 oktober 2009

Sjukstuga igen!

Ja, så har då R åkt på vattkoppor också, så nu har alla barnen haft det.
Själv var jag på VC i tisdags för dom vill kolla på min tå då den inte blivit bättre.
Det visade sig att det blev en fraktur när jag fick skruvdragaren på tån, så jag har nu brutit samma lilltå 2 gånger. Denna gång var det dock på ett bättre ställe så jag kan gå även om det gör lite ont med skor på.


Idag blev det också att besöka VC för provtagning, så nu ska det tydligen äntligen utredas varför jag är så trött o har huvudvärk varenda dag.
Så det är bara invänta provsvaren.


Ikväll är det tänkt att det sista kaklet ska upp också. Skulle vilja ha en bra lösning för micron
så att den inte behöver ta en massa plats på bänken. Finns det nån som kan tipsa mig om en bra lösning vore jag tacksam.


Hej svejs

1 kommentar:

Mitt i mitt liv sa...

Vet att en del brukar ha micron i en köksskåp, då slipper man ju se den och frigör lite bänkyta :-) Vilken skillnad det blev på köket, riktigt fint! Du måste ju visa en bild när ni fått upp kaklet också! Jackan är köpt på stadium, den kostade 3800 men jag såg att dom har 20 procent på allt nu för medlemmar, så då blir det ju flera hundringar billigare. Den är G R Y M T skön!