onsdag 7 oktober 2009

Vilket uschligt väder!

Så här såg det ut i morse när jag öppnade dörren, blev jag glad-not.
Jag är verkligen ingen höst o vinter människa, jag älskar sol o värme.
Men men , det är bara att gilla läget.
Annars fortsätter livet här hemma. F är fortfarande hemma med vattkoppor, dom flesta har torkat men så länge det finns nån kvar som inte har det får han vara hemma från skolan.
Väntar forfarande på att R ska få det men än har han inte visat nå tendenser på att det ska vara på väg o det känns ju skönt.
Har faktiskt kommit igång med att byta gardiner överallt o det känns skönt.
Satte dom stora pojkarna på att rensa i sina rum igår så nu ska det snart dammtorkas o bli fint
bara dom blir klara. Dock tar det ju lite tid för dom, men jag tänkte att dom ska få göra det själva. Ser ju helst att dom inte ska bli som mig som inte kan kasta saker o ting för det kan ju vara bra att ha.
Tjingepling!

Inga kommentarer: