fredag 13 november 2009

Helg igen!

Det har blivit lite långt mellan gångerna jag skrivit ser jag.
Vad har hänt sen sist.
Alla barnen är friska nu o väntar på att vaccineras mot sin vilja dock, men än
så länge bestämmer jag över dom.
Jag har varit o tagot prover för att kunna ta reda på varför jag är så trött.
Fick svar idag att allt var bra utom sänkan som var lite hög.
Läkartid på torsdag, så det är bara vänta o se vad dom ska göra härnäst då.
Känner mig som hundra år o ingen energi till nått.

Vet ju att det tar på kroppen att ha ångest o så men jag orkar snart inte ens stiga upp på morgon. Tur att jag har så snälla barn som förstår att mamma inte orkar som andra, även
om det känns surt. Jag vill ju så mycket.


Måste ändå försöka ta tag i bakande o städande, det är ju ändå snart advent.
Så min helg får väl betså i att göra sånt. T ska ju på firmafest imorgon så han ser man inte till nått.


Bilder på köket kommer snart.

Inga kommentarer: