lördag 6 februari 2010

Kväll

Nu är kl nästan 22 o jag vill gärna gå lägga mig, inte för att sova men se tv o läsa i min bok.
Ryggen värker så den längtar efter liggläge.


Har nästan nyss kommit hem från svärisarna. Dom bjöd på middag idag.
Skönt att slippa laga mat, men hade gärna umgåtts med våra vänner.


Imorgon blir det hårklippning för min del, vet inte hur jag ska klippa det.
har ju lång lugg o funderar på att klippa allt lika långt men då blir det ju page som jag avskyr.
Kanske får ge henne fria händer inom vissa gränser. Skönt ska det då bli att få det genomgånget.


På måndag ska jag hämta mina nya glasögon, så kanske jag blir en ny person med allt nytt.
Det blir nog spännande att se resultatet.


Annars fortsätter livet som vanligt. Jag kämpar vidare med mina känslor.
Känner ingen förbättring snarare tvärtom. Sambon är den enda som fått veta mina innersta känslor o dom är inte fina kan jag säga. Hoppas på att dom ger med sig för det är så tungt
att bära på dom.


Nu ska jag göra lilleman klar o sen väntar sängen.
God natt allihopa!

Inga kommentarer: