söndag 24 januari 2010

Kämpigt!!!!!!

Min sinnestämmning är i stort sett den samma som sist jag skrev.
Är så less på att kämpa mot dessa känslor.
Inte blir det bättre av att jag tagit tag i en sak som tryckt mig väldigt länge,
när jag ändå inte kan få ett ärligt svar.


Idag ska jag trotsa mina känslor o gå på bio med lilleman.
Håll tummarna för att det ska gå bra utan attacker av något slag.


På tisdag ska lilleman få sin andra spruta, hoppas att det går lika bra som förra gången.
Reaktion lär han ju få för det fick han ju sist.


Nya glasögon är också beställda, så då kanske man börjar se bättre, även om det inte var stor förändring. Köpte även ett par solbrillor så nu kanske man kan se ute i solen också i sommar.
Sambon beställde också nya. Så nu blir vi snygga o ungdomliga,hihi.


Nu ska jag hoppa i duschen innan bion.

Inga kommentarer: