söndag 13 december 2009

Tredje advent!


Igår var vi på 40 års fest med god mat o gott fika-Tack syster.
Idag sitter jag o känner mig helt knäckt. Känner ingen glädje o kämpar mot gråten.
Alltid när vi har haft samling med syskon med familjer känner jag så här- varför?
Jo, känner mig alltid utanför inte av mina syskon men av mina svägerskor. speciellt en.
Hon hälsar varken på mig eller min sambo o mina barn ser hon inte heller.
Vad har jag gjort för att bli behandlad på detta sätt. Jag är en sån person som ställer upp för
allt o alla, offrar jämnt mig själv o mitt psyke. Är det för att jag inte fjäskar o smörar för henne som inte tycker om mig. Jag orkar snart inte mer. Kommer hon får jag kanske börja stanna hemma när det är bjudningar.
Hoppas att ni andra där ute får en trevlig tredje advent.

Inga kommentarer: