lördag 19 december 2009

Livet!

Livet funderar jag mycket på just nu, vad är meningen med det när man mår så dåligt.
Mina barn betyder allt för mig, men ger jag dom ett bra liv?????
Allt känns tungt just nu o ingenstans att vända mig, har ingen som verkligen förstår hur det egentligen känns att leva som jag gör. Jag brukar kämpa mig tillbaka någorlunda, men just nu känns det bara så meningslöst. Hur länge ska jag orka bära masken som är mitt skydd mot omvärlden. Jag ler o jag skrattar men inom mig gråter jag.
Det är så lätt för andra att säga att man ska rycka upp sig o tänka positivt. Det är ju det man försöker dag ut o dag in men så behövs det bara ett bemötande eller en kommentar så rasar hela ens värld. Det är det livet jag lever dag in o dag ut.


Vad har annars hänt. R har opererat sig i munnen o har nyss kunnat börja tugga lite försiktigt.
2 dagar efter operationen fick han lite feber o var rejält svullen. Efter kontakt med Sunderbyn fick han penicillin då han även har ett klaffel. Vill ju inte riskera nått.
På tisdag ska stygnen tas, kanske han får njuta av julmaten.


Har fortfarande inte inhandlat alla julklappar så stressen är stor just nu. Hoppas att jag får med mig T på en luleå tripp imorgon o fixa det.


Nu väntar tvättmaskinen på att laddas.

Inga kommentarer: