måndag 2 mars 2009

Usch, jag vill inte....

Bli sjuk. Halsen bränner , kliar o huvudet värker. Får panik när jag känner att det är förkylning på gång. Hoppas på att det går fort över.


Nu är det ju sportlov vilket betyder sovmorron, tror ni jag kan sova då - Nej.
Det är ju så typiskt att när man får då går det inte o när man ska upp tidigt då går det att sova hur länge som helst. Med tanke på hur jag mår så blir det ett lugnt lov med mycket vila.


I helgen har jag slingat håret, tack syster o Ida. Ätit surströmming- så gott.
Haft främmande- så kul. Tittat lite på Vasaloppet, då min bror åkte o tydligen var
han med i bild o jag missade det. Han åkte på 6,35 o det tycker jag är superbra.


F har börjat hos sin Ptp-psykolog o inte BTW som jag trodde att det hette.
Nu diskuteras det inläggning för att observera honom om han får i sig tillräckligt.
Imorgon får jag förhoppningsvis veta hur det blir. Bara han får hjälp så.


Nu ska jag försöka göra nå nytta .
Bye!

Inga kommentarer: