måndag 15 september 2008

Höst!!!!!!!

Ska kanske ta o uppdatera livet igen.
Just nu mår jag faktiskt ganska skapligt, även om jag inte är helt återställd.
Det går åt rätt håll iallafall o det känns skönt. Hoppas att det håller sig lugnt nu ett bra tag framöver o att inga orosmoln dyker upp.


Jag har hunnit vara en gång hos kuratorn o i veckan är det dags igen, hur många gånger vi ska
träffas vet jag inte.


Annars lunkar det på i lugna steg. På lördag fyller R 13 år, så jag har börjat fylla på frysen.
Det är bara synd att ugnen inte fungerar som den ska, men tanken är att vi snart ska ta o börja med köket o då blir det en ny spis. Får försöka klara mig till dess.


Ska även inom 3 månader in på operation av karpaltunnelsyndrom, hoppas att det blir bra
i fingrarna efter det.lilleman kämpar vi också med, han går inte upp i vikt så nu väntar
vi på provsvar från blodproverna dom tog i Sunderbyn. Ibland känns det som om eländet aldrig
ska ta slut, men det är bara att kämpa vidare.

Inga kommentarer: