torsdag 27 december 2007

Julen avklarad!!!!!!!!





Ja, så var då julen avklarad.
Barnen nöjda o glada över sina paket.
10 kilo tyngre.
En strålande julafton har det varit.
Juldagen var lugn.Åt middag hos svärisarna,
så man gick upp 10 kilo till.
Annandagen var det middag hos mina föräldrar.
Mamma ringde kring 13 tiden o fråga om jag kunde komma. Pappa hade spytt kl sju på morgon efter att han tagit penicillinen, men inget mer kräkande efter det.Så när alla syskon farit o jag precis kommit hem ringer mamma o säger at vi måste in med pappa på sjukhus.
Så T skjutsar dit mig o jag åker i ambulansen med pappa o syrran tar mamma i bilen.
Vid tio över ett på natten lägger dom in honom på AVA .Så vi är inte hemma förrän efter 2.
Han ligger fortfarande kvar o nu har dom upptäckt att hjärtat fladdrar oregelbundet.
Ska aldrig denna oro få ett slut o vi kan njuta av att ha våran pappa hemma frisk o kry.
Nu ska jag slappa framför tv. en stund.


Inga kommentarer: