tisdag 11 december 2007

Jobbig tid!!!!!!!!!!!!!

Den här veckan har inte börjat bra.
I måndags åkte min pappa in på sjukhus för hjärtinfarkt.
Åkte med mamma dit o kom hem vid halvtio på kvällen.
Igår blev han sämre o fick åka till Sunderbyn för en kärlröntgen,
skickade mamma med han i ambulansen o stod utanför akuten med en bil men inget körkort.
Tur att min syster jobbar i Piteå så hon kom o hämta mig o bilen, sen gick jag på stan medan hon jobbade färdigt. Sen bar det iväg till Sunderbyn för att hämta mamma o se hur pappa mådde, han var piggare efter det att dom hade fått upp ett kärl.
Få se om han får komma till Piteå idag o då kan vi ju gå upp till han om vi nu far o julhandlar det sista.

Ovanpå allt detta så dras jag med ett illamående o ångest så jag tror jag blir galen.
Tanken på att äta får mig att vilja spy o det blir ju inte bättre av att oroas över pappa heller.

Imorgon är det luciafest på F skola o fredag ska vi ha hem tre av hans klasskompisar på
såkallad familjeträff, förstår inte var jag ska ta orken ifrån.Men det löser sig väl.

1 kommentar:

Allt å lite till sa...

Så jobbigt med alla dessa tråkigheter, speciellt så här i juetider då man borde få ha det lugnt och skönt och må bra. Hoppas att din pappa kryar på sig och hoppas även att du får må så bra som möjligt!! *kram kram*