lördag 27 oktober 2007

Middag


Idag blir det middag hos svärföräldrarna.
Grillade karrekotletter,hemmagjord pot.sallad,grönpepparsås o
rödvinssås.
Allt detta bara för att det är hockey på tv.
Egentligen skulle vi ha farit på ikea idag men när det var hockey gick ju inte det.Så på måndag bär det iväg o det är så mycket
man skulle vilja ha,synd att man inte var miljonär.
Listan är iallafall på börjad.
I torsdags var jag med min mamma på byn o kollade på deras erbjudanden. Provade ett par jeans på Mim som jag suktar efter dom kändes lite trånga men hon sa att dom skulle gå ut när jag började använda dom.Hittar jag inget i haparanda så köper jag dom nog iallafall.
Nu ska jag ut o dra av några fönster som hunnit bli skitiga igen.
Då har jag ju gjort nått nyttigt idag iallafall.
Ha en trevlig lördag allihopa.

Inga kommentarer: