söndag 21 oktober 2007

Helg!

Jaha, så är det söndag igen,tycker att den här helgen gått ovanligt fort.

Igår var jag o F på öppethus på Älvåkraskolan o tittade när brorsorna arbetade. Det var ganska
långtråkigt för F, så nästa gång får han nog vara hos mormor o morfar.
När vi ska cykla hem hade det ju snöat en del så det tog sin tid att ta sig hemåt.
På em gjorde jag tacopaj o sen for vi till nå kompisar en stund.När vi kom hem hade vi myskväll med grabbarna bus.

Idag har jag bakat matbröd igen, går ju åt som smör i solsken i den här familjen. Sen har jag haft dejt med tvättmaskinen o det är så tråkigt.
T jobbar em så när F lagt sig ska man se Ensam mamma söker. Storpojkarna är ju lediga i morgon eftersom dom arbetade i lördags. Så imorgon blir det nog en tur till Boden fram o åter innan T ska o jobba em igen. Hoppas att jag kan hitta nå vinterskor åt mig själv om det nu går att prova på min onda fot. Kan ju inte gå med foppa hela vintern.

Nu ska fillifjant in i duschen innan sängen ropar. Ha en trevlig söndag kväll allihopa.


Inga kommentarer: