onsdag 22 december 2010

4:de advent o God Jul!

Så är det då 2 dagar kvar innan julafton. Ingen direkt julstämmning har jag men kanske
den kommer. Klapparna är då klara iallafall o nu fattas bara rimmen på vissa av dom.

Lilleman blev ju sjuk natten mot måndag med feber o snorig näsa, vilket medför att han äter ännu sämre än i normala fall. Dock börjar det vända nu verkar det som inget kul om han ska vara sjuk på julafton.

Själv har jag haft en släng av väldig ångest o jag vet ju vem det beror på denna gång.
Ska iallafall försöka njuta av tiden under julen med god mat o mycket godis:).
Har ju tappat 10 kilo så då känner jag att julafton kan jag unna mig det goda.


Passar på att önska alla som läser här en riktigt God Jul.
Kramar från mig.

1 kommentar:

Evelina sa...

Hejsan! Jag vet inte exakt vad den kostar, men runt 7000kr tror jag. Jag fick den av mina snälla sambo :) Jo dom är dyra! Min är en canon EOS 500d. Men EOS 1000d rr billigare, kanske 2000kr billigare och jag vet att många har den. Men de är lätt värt att lägga ner några tusenlappar för en bra kamera :)