måndag 20 september 2010

Robin 15 år!!!!!!

Nu är det bra länge sen jag skrev men jag har inte haft nån motivation.

Idag har vi då iallafall kalas för mellangrabben, han blir hela 15 år, var har åren tagit vägen?????

Annars fortsätter livet som vanligt här med ätstörningar o ångestanfall.

Dock så har jag dragit ner på mitt ätande o har gått ner 6 kilo på en månad bara genom att ha slutat med godis,läsk,saft o fikabröd. Försöker att inte äta alltför mycket kolhydrater. Lilleman är ju väldigt uppmärksam o har kommenterat att han vill att jag ska äta som jag gjorde förut. Har dock försökt förklara att jag hade ju så ont i magen då o fick bara sitta på toa o det verkar som att han köper det.

Nu ska jag gå hänga tvätten så det blir gjort.


1 kommentar:

Allt å lite till sa...

Vad stora barn du har! vart tar åren vägen? :)
6 kilo?! Vad duktig du är! Jättebra jobbat! Hoppas du kan fortsätta så tills du är nöjd och utan att det påverkar lillkillen din. *kram*