onsdag 26 augusti 2009

Igen.....

Så sitter man här igen då o mår skit. Denna gång beror det inte på att jag ska nånstans
utan på ombyggnationerna vi gör här hemma. Nu kanske ni tänker att det är ju inget att må dåligt över, men med min typ av ångest så är förändringar egentligen inte välkomna.
Denna förändring är dock något jag vill ha gjort, men helst ska det varit klart "igår".
Nu har vi ju ingen spis o inget vatten i köket o det dammar överallt då tappar jag matlusten
o tanke på mat får mig att må illa, vilket då ökar min ångest som öker illamåendet ännu mer.
Så det blir en ond cirkel. F äter då iallafall med god aptit frukost o kvällsmål här hemma o det är ju skönt.

Jens är hemma från skolan idag då han fått feber o ont i halsen, hoppas att det ger med sig fort.

2 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Vad härligt att få ett nytt kök! Men synd att du ska må så dåligt och ha det jobbigt under renoveringen. Hoppas att det i slutändan är värt det och att ni alla kommer stormtrivas i erat nya kök! /Sandra

Greta sa...

Hej hej tittar in.