fredag 24 juli 2009

Tråkigt!

Ett av mina syskonbarn som nu åkt hem.
Sitter nu här o känner en stor tomhet när mina älskade syskonbarn åkt hem.
Hoppas att det inte dröjer alltför länge innan vi ses igen.
Det har varit några veckor med roligt umgänge som alltid när vi träffas, synd
bara att vädret inte varit det bästa.
Det jag skulle behöva göra är att städa o fylla på frysen, men känner ingen vidare lust till det.
T har ju semester nu så då får vi passa på att hitta på saker.
En ritning på köket har min systerdotter hjälpt oss att göra. Även om det inte blir som jag innerst inne vill så blir det bra med tanke på det begränsade utrymmet.
Så en Ikea resa blir det nog inom kort gissar jag.
Ska försöka skriva oftare här på bloggen även om det inte händer så mycket i den här familjen,
annat än matvägran o syskonbråk.
Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer: