måndag 4 maj 2009

Oj, vad tiden springer iväg

Snart är det sommarlov för barnen, man hinner inte riktigt med.

Em idag är fulltecknad. F ska hämtas kl 15, 17.15 har vi utvecklingssamtal med R ,
o kl 18.30 föräldramöte för J. Dom ska ut o paddla kanot, inget min son ser framemot.
R ska också ut på utflykt till djupträsk med cykel o sen sova i tält.
Jag kan erkänna att jag är inget fan av såna påhitt. Ge barnen en ledig dag i stället.

Var till Piteå igår o shoppade loss, så nu är examenskläderna klara, skönt.
Fick mig även ett par jeansleggings som jag önskat mig länge nu, skulle
vilja köpa ett par svarta också.

Annars fortsätter livet sin gilla gång. F ska o väga sig imorgon så det blir spännande att se åt vilket håll det går.
Han har fått hosta också men den går väl över snart hoppas jag, värst nu är på morgon o när han busar.

Sätter in lite bilder från valborg o 1 maj.

Ha en trevlig dag alla där ute.





Inga kommentarer: