söndag 25 januari 2009

Sjukstuga igen!

Jaha, så var det dax igen med sjuka barn i vårat hus.
Den här gången är det F som fått feber o lite hosta.
Matlusten lyser med sin frånvaro, vilket ju är helt normalt när
man är sjuk. Nackdelen är bara att F inte har något att ta av, så
det blir inte mycket kvar av våran lille kille. Hoppas att det rättar till
sig snabbt o han blir frisk.


Har inte hört något från BTW-psykologen än heller, så det blir nog att ringa ett
samtal till Sunderbyn.


Annars i helgen har jag spelat badminton i ca 2 timmar i lördags, känns i armar o ben
kan jag säga. Men det var så kul o jag hoppas att vi gör det till en vana varje lördag.
Till middag blev det surströmming o det var så gott. tur man har en son ialllafall som
propsar på att vi ska äta det. Sen spelade vi melodifestivalen o mitt lag vann så klart,hihi.


Idag blir det till att fara en sväng på byn med mamma, passa på då T är ledig.
Nu ska jag ta o gå skura toaletterna o sen hoppa i duschen.

Inga kommentarer: