söndag 13 juli 2008

Ännu en vecka tillända!


Ja så var det då söndag igen o solen lyser med sin frånvaro. tappar all energi när vädret är trist.
I tisdags var vi till Ikea för att byta persienner o handla lite annat smått o gott.
Onsdag flög J med sin kusin I till min syster i Österby o kommer inte hem förräns på fredag.
Känns lite tomt.Saknar han massor.
Fredag blev det bullbak o till svärisarna på middag.
Lördag var vi till vistträsk på auktion b la. ropade in ett skåp för 50 kr o 2 kristallskålar
som jag tänkte ha värmeljus i för 20 kr o T ropade in en fyndlåda för 20 kr.
Sen på kvällen cyklade T o jag till nå kompisar o hade en trevlig kväll på deras altan.
Idag har jag skruvat ihop 2 insatser till våran expedithylla o tvättmaskinen har gått för fullt.
Så nu ska jag nog bara slappa ikväll.

Inga kommentarer: