fredag 18 april 2008

Härliga sol!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är bara en sån solälskare. 3o grader varmt o strålande sol då mår jag bra, men
just nu får jag nöja mig med solen. Man blir så mycket piggare o gladare när man ser solen skina
på en molnfri himmel.




Har haft en period nu när jag har varit på väg ner i det mörka hålet o det är inte på topp ännu.
Det har varit ganska så mycket nu sista tiden så det kan ju komma därifrån.
Jag försöker då kämpa på iallafall så gott det går.




Idag blev vi bortbjudna till svärisarna på middag, känns skönt att slippa laga mat men
jag skulle helst ha valat vara hemma. Men men det blir kanske bra bara man kommer dit.
Annars har veckan gått fort o det är så skönt, bara helgen gick lite långsammare men den är ju över på ett kick.




Ska ta o sätta mig ute en liten stund innan det bär iväg.
Adios!

Inga kommentarer: