söndag 3 februari 2008

Så skönt........

Ja så känns det. Jag klarade av kalaset även om jag fick ta hjälp av ett magiskt piller.
Tar helst inte nå tabletter, men jag hade fått rådet av en psykolog att ta en innan jag skulle fara.

Så jag klarde det, kunde till o med äta o fika även om jag fick tillbringa kvällen o natten på toa.
Tyvärr var det lite väl mycket mjölk i maten, därav mina toa besök.

Nu hoppas jag att jag får koppla av från mina ångest attacker ett tag.

Idag är lilleman på kalas o han har sovit borta inatt, känns som en evighet sen man träffade han.
Själv tycker han säkert bara det är skönt att slippa mammma o pappa ett tag.

T jobbar ju även idag så just nu sitter man i sin ensamhet då dom stora grabbarna är i kanis o hos kompisar.

Ide torka till middag har man också, kanske kan få nå tips av resten av fam. sen.
Ha en trevlig söndag.
Adios amigos!

Inga kommentarer: