fredag 21 september 2007

Bruten lilltå!

Ja det blev ju en trevlig avslutning på kalaset.
Jag hade precis tittat färdigt på Sjukhuset å skulle gå från sängen,
när lilltån fastnade i stommen på sängramen.Det gjorde så ont att jag skrev som en stucken gris.
Det svullnade o jag anade att den var bruten.
Gick o la mig vid 22 o vaknade i natt av att det värkte.
Ringde läkst.i morse o fick en tid. en läkare som inte kunde svenska trodde inte att jag hade brutit lillafingret(hon var från Danmark),men röntgen visade att det hade jag visst (fast lilltån).
Så nu får jag inte gå på foten under helgen till att börja med o ha den i höjdläge så att blödningen inte far ut mot tå spetsen.

Så i tre veckor ska jag ha den lindad.Vi som ska ha barnfri fest här imorgon.
Jaja alla andra får väl passa upp på mig då istället,hihi.

Inga kommentarer: